fredag 20 november 2009

Premiärmatch på söndag

Ok, på söndag är det premiär för Svineri Söndag, 10.35 börjar matchen men jag personligen försöker va där till klockan 10 eller kanske tio över för att svetsa laget och snacka igenom praktiska saker etc. Hoppas jag inte blir ensam, annars tar vi det efter. Om nån äger en boll storlek 3 eller 4 (inomhusstorlek) så är det toppen, det är ett KRAV att varje lag ska ha med det nämligen. Om nån rik jävel har råd eller kan tänka sig att KÖPA en så funkar det ju också...OBS: GLÖM INTE BENSKYDD, folk har blivit nekade att spela förr när de inte haft med några. Extremt surt att inte spela och det är även för er egen överlevnads skull, glöm inte att det är KORPEN vi snackar om.

Mejla era fullständiga personuppgifter och sätt in pengar till mig ni som inte gjort det, anmäl er också via boka om ni vill, fast i framtiden tänker jag att systemet är att man tackar NEJ SENAST dagen innan match, annars räknar laget med att du kommer!

Toppen hörni, det här ska bli skoj! Så fort jag fått in spelarförteckning kommer jag mejla ut allas mobilnummer och mejl så att alla spelare har varandras och kan få tag på varann om det behövs!

Sist lite info från Henrik Teljfors som jobbar på Korpen Stockholm, fick detta idag:

"Hej!

Nu drar äntligen seriespelet i innefotbollen igång!

I helgen spelas första omgången av serierna och ni som ännu inte skickat in er spelarförteckning måste göra det pronto!
Mer information kring spelarregistreringen och spelarförteckningsmall återfinns nedan:
http://www4.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=326523

Ni missar väl heller inte att läsa igenom våra innefotbollsregler så ni inte missar någon väsentlig detalj? Se nedan.
http://www4.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=326535

Spelprogrammen återfinns på:
http://www4.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=333435

Hör av er om ni har några frågor eller funderingar."

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar